Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

dinsdag 20 januari 2009

The Cuttlebug spot challenge.

Mijn kaart voor de Cuttlebug spot blog. Maak een Valentijnskaart met niet-traditionele kleuren. Ik heb bruin en groen gebruikt. De hartjes heb ik een voor een met een stempellineaal op het taartplateau gezet. Toch handig zo'n lineaal. Ik heb wat glossy accents erop gedaan, gaan ze mooi van glimmen. De stempels zijn van MFT.


This is my take on this week's challenge. The Valentine color challenge. I used MFT stamps and my stamp-a-ma-jig for the placement of the hearts. I put some glossy accents on the hearts and the cherry on top.

1 opmerking:

  1. Hee Eveline, prachtige kaarten weer. Maar dat wist je al, dat had ik al gezegd.
    Ik heb je genomineerd op mijn blog. Zie maar even.
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.