Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

woensdag 7 januari 2009

Caardvarks.

Er zijn zoveel blogs met kaart schets en andere uitdagingen. Ik probeer er altijd een paar per week te doen maar op een of ander manier zitten er gewoon niet genoeg uren in een dag. Of ik werk te langzaam. Deze kaart voor Caardvarks was leuk om te doen. Het is een schets van Becky Fleck van Pagemaps. Ik heb het papier gebruikt wat nog op mijn werktafel lag. Nog over van mijn vorige kaart.
I try to make cards for a couple of challenges every week but somehow there are not enough hours in the day and I'm nog the fastest worker. But this is my take on Becky Fleck's sketch over on Caardvarks. I used some leftover paper from another card I made this week. One of my resolutions this year is to use scraps:) instead of buying new paper all the time.

3 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel leuk kaartje geworden zo zie je maar weer waar restjes goed voor zijn.

    Ik voor jouw een award op mijn blog
    http://scrapmum.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.