Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

vrijdag 2 januari 2009

Laura's sketch 16

Ik heb best wel veel tijd om te zitten prutsen op mijn kamer. Dus ook tijd om een kaart te maken voor schets #16 van Laura op 2s4y. Ik heb weer papier van BG gebruikt. Is ook zo mooi. De bloemen heb ik gemaakt door 2 cirkels uit te ponsen van het zelfde DP en roze.

Found some time to make Laura's sketch #16. The DP is by BG. The flowers I made by punching out 2 circles from the same DP and 1 from pink DP. I really love this paper.

5 opmerkingen:

  1. Beautiful Eveline I love that paper too! Hugs & Happy New Year!
    Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Eveline. Mooi met die bloemen.

    Groeten,
    Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Such a beautiful card! I love your handmade lollipop flowers! Great take on the sketch!
    Happy New Year!
    -Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Eveline,
    Wat een mooie kaart, mooie kleuren ook!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I love your card! I like the way you matched the designer paper with the lace and those beautiful simple flowers too. I really must try them myself.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.