Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

vrijdag 14 oktober 2016

Pink! In The Spotlight


Deze hele week laten wij projecten zien met Pink (Ribbon) als leidraad. Oktober is natuurlijk Pink Ribbon maand en wij willen op deze manier aandacht schenken aan borstkanker. 

Ik heb niet één, niet twee maar drie kaarten voor jullie vandaag. En dat komt omdat ik wat kleurenblind was. Ik had onderstaande kaart gezien in de dikke jaarcatalogus en wilde deze namaken. Maar toen ik klaar was realiseerde ik me dat Sweet Sugarplum helemaal geen PINK is maar meer zacht paars.

(nu liet ik Jack de bovenste kaart zien en die vond het donker roze!)


Dus nog een kaart, precies dezelfde maar dan met Flirty Flamingo. Maar deze kleur beviel me
helmaal niet zo dus......


 .... inderdaad, nog maar een kaart. Dit keer met Blushing Bride. En deze vind ik zelf weer wel mooi. Gelukkig maar want toen was ik er ook wel klaar mee. Elke keer opnieuw mijn stempels pakken, elke keer opnieuw een ijs kristal embossen.


Gisteren hebben Hilde en Danielle een mooie kaart laten zien en morgen is Sandra er weer met een project.



Volgende week gaan we ons eigen DSP maken met stempels. Komen jullie langs?



Ben je al ingeschreven voor onze Happy Mail Swap?
Nee! Je hebt nog tijd hoor. Tot 28 oktober kun je je hiervoor nog inschrijven.
HIER is de link voor het inschrijfformulier.


Product List

1 opmerking:

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.