Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

zaterdag 22 oktober 2016

In The Spotlight. Maak je eigen design papier.


De laatste In The Spotlicht voor deze week. En zelf gemaakt design papier staat nog altijd centraal. 

Ik had 2 baby felicitatie kaarten nodig. Voor een jongen en voor een meisje. Ik heb sowieso al geen baby DSP want zo vaak heb ik het niet nodig maar ik heb wel die super leuke stempelset, Something for Baby. Ik vind dat eendje zo leuk!  Dus heb ik deze set gebruikt voor de achtergrond. Ik vond het idee op Pinterest want mijn inspiratie was al gaan slapen maar heb het iets aangepast. (Ik ben dol op Pinterest.)

En nu sla ik 2 vliegen in een klap, én 2 kaarten voor onze Spotlight serie én 2 kaarten die maandag op de post kunnen.

De kaarten zijn helemaal gelijk op de kleur na. En ik had me toch een puinhoop op mijn tafel toen ik met deze kaarten bezig was!! Mag enige naam hebben. Vandaar dat ik dat ook maar op de foto heb gezet.




Gisteren had Danielle een hele mooie kaart op haar blog staan. Ik vond de kleurencombinatie geweldig, de kaart ook. 

Maandag ben ik weer terug. En we hebben een leuke thema bedacht. Halloween! Yeah, ik ben dol op Halloween. 
Tot maandag.

----------



Nog tot 31 oktober kun je profiteren van de super leuke actie van Stampin' Up!.
Koop 3 pakken speciaal voor deze actie geselecteerd DSP en krijg een 4de gratis.
Klik HIER voor de flyer en zie of jouw favoriete DSP erbij zit.

----------


Je heb nog heel de week om je in te schrijven voor de Happy Mail Swap. Vrijdag 28 is de laatste dag. 
Ik ben heel benieuwd aan wie ik gekoppeld wordt! Ben jij mijn Swap Partner?




Product List

1 opmerking:

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.