Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

woensdag 26 oktober 2016

In The Spotlight, Halloween


Mijn tweede bericht deze week voor onze In The Spotlight serie. Met als thema Halloween.
Ik heb vrijdag een workshop Halloween Treats en voor die workshop heb ik de volgende treats gemaakt. Het doorzichtige doosje en het cellofaan zakje staan beide in de jaarcatalogus. Stampin' Up! heeft veel verschillende cadeauverpakking te koop, of het nu stansen zijn of kant en klare doosjes en zakjes. Je kunt voor elke gelegenheid een bijpassende cadeauverpakking maken. En zelf maken kan natuurlijk ook. Het rechter doosje heb ik gemaakt met de Envelope Punch Board en de lolly heeft alleen maar een jasje van cardstock. 


Ik heb hier alle vier de treats nog even in close-up.





Hieronder vind je de lijst met producten die ik gebruikt heb.

Ik ben er maandag weer met een nieuw thema. Vergeet niet om even op de Online Stampin Party NL Facebook pagina te kijken deze week. Daar kom je nog meer Halloween projecten tegen.



Product List

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.