Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

woensdag 26 oktober 2016

Happy News!!



Happy News!
Per 1 november kun je een super gave set met stansen kopen bij Stampin' Up!
De Stitched Shapes Framelits.
Hieronder een foto waarop je de Framelits goed kunt zien. Er zitten 12 stansen in deze set, 4 ronde, 4 vierkante en 4 ovalen. 



Klik op de foto om de flyer te openen.

En dat is nog niet alles! Oh nee. 
Stampin' Up! heeft de hele maand november een paar hele mooie stempelsets voor jullie 
met 25% korting! 

Drie sets uit de jaarcatalogus en de rest uit de Herfst/Winter catalogus. 
Dit is geweldig. 
Ik weet wat ik ga doen komende dinsdag!!

BESTELLEN!!

Laat mij op tijd weten welke sets ik voor jou kan bestellen en natuurlijk wil je die mooie stansen bestellen. 
Bestelling zie ik graag voor maandag avond 31 oktober in mijn mailbox. Dan heb jij eind volgende week deze mooie stansen misschien al in huis.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.