Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

vrijdag 8 juli 2016

Christmas in july.


Goedemorgen allemaal.
Hier ben ik weer met een Christmas in July project. Ik heb nogmaals een kaart gemaakt met de Lovely as a Tree stempelset. Maar dan heel anders. De inspiratie heb ik gevonden op Pinterest. Een kaart gemaakt door Tamie Ackerson in 2011. Ik vind het leuk om jullie te laten zien dat je met één stempel 2 heel verschillende kaarten kunt maken.
Ik heb de boom gestempeld met Whisper White inkt op Night of Navy cardstock. Ik heb ook hetzelfde sterretje gebruikt als op mijn kaart van woensdag.


En helaas kun je hele goede intenties hebben, maar als het even niet meezit dan schiet er iets bij in. Ik had jullie een stapel Kerstkaarten beloofd. Nou, hier is die stapel dan! Ach ja, het meeste werk is gedaan. Ik hoef ze alleen nog maar in elkaar te zetten. Morgen dan maar.


Gisteren hebben jullie bij Danielle een hele mooie diamond fold kaart in Kerstsfeer kunnen bewonderen en morgen komt Sandra weer met een Kerstproject. Niet vergeten om even langs te gaan.

Tot maandag. Dan ben ik er weer.




Product List

2 opmerkingen:

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.