Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

dinsdag 5 juli 2016

Christmas in July!



Te vroeg voor Kerstkaarten? Echt niet. Eigenlijk al weer veel te laat. Gezien het aantal Kerstkaarten wat ik elk jaar verstuur loop ik alweer ver achter. Maar met deze Kerstkaart heb ik toch weer een begin gemaakt. En ik ben nu toch bezig dus maak ik er vanavond maar meteen nog een paar. Zaterdag kom ik weer met een "In The Spotlight" Kerst project en zal dan een foto laten zien van de stapel die ik klaar heb.


Voor mijn kaart heb ik de mooie stempelset "Lovely as a Tree" gebruikt. Weten jullie hoe oud deze set is? Ik nu wel, ik heb het even opgezocht. Deze set is uit 2001, met recht een vintage set. En dat wist ik niet voordat ik er een vintage uitziende kaart mee maakte. Maar deze set gaat dus al heel lang mee, 15 jaar.
Ik heb een PDF gevonden met de catalogus uit 2001-2002, leuk om even doorheen te bladeren. De set staat op blz 111.

Terug naar de kaart. Het leuke muziek papier is nieuw dit jaar, This Christmas Specialty DSP, het is dun Kerstpapier, dunner dan wat we gewend zijn maar er zitten 24 vel in het pak, 4 elk van 6 dubbelzijdige ontwerpen.
De boom heb ik ingekleurd met Stampin' Up! markers, Old Olive en Early Espresso. Niet te zien op de foto maar ik heb elk takje een likje Wink of Stella gegeven. Super leuk detail.

Alle gebruikte materialen kun je hieronder vinden met een directe link naar mijn online store.
Gisteren heeft Danielle een leuke Kerstkaart laten zien op haar blog en daar kun je ook lezen waar het "Christmas in July" vandaag komt. Wist ik ook niet. Morgen is het de de beurt van Hilde én Sandra, dubbele donderdag dus.

De komende weken zullen we iets minder posten dan de afgelopen tijd. Dit ivm de vakantie periode. Maar houd onze blogs in de gaten.
Tot zaterdag.

Eveline.




Product List

2 opmerkingen:

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.