Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

dinsdag 5 juli 2016

Bonus Days!


Su-per leuke nieuwe actie van Stampin' Up! Voor elke € 60,- die je tussen 7 en 31 juli uitgeeft krijg je een Bonus Day Coupon van € 6,-. Deze Coupons kun je tussen 2 en 31 augustus inwisselen voor producten.
En! In augustus komt Stampin' Up! met een exclusieve Bundle, Thougthful Branches. Klik op de link voor de PDF. Deze Bundle is verkrijgbaar tot 31 augustus of tot de voorraad op is.
Leuk toch, die Bundle kun je misschien wel met je Bonus Days Coupons met korting aanschaffen.


Schrijf de datum in je agenda. 7 JULI!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.