Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

donderdag 21 juli 2016

Christmas in July.


Goedemorgen, laatste dag van de week en dan is het weer weekend. En lekker warm in Nederland, maar hier altijd nog 10 graden warmer. Je hebt altijd baas boven baas.

Ik heb een project waarbij ik geen stempels heb gebruikt maar alleen een pons en een punchboard. De pons die ik gebruikt heb is de "Festive Flower Builder Punch", en deze is ook te gebruiken met de stempelset "Reason for the Season" die ik afgelopen woensdag heb gebruikt. Met de stempels is de set kun je de blaadjes van de poinsettia bestempelen. Ik heb de stempels niet gebruikt.
Ik heb 2 verschillende maten gemaakt want soms heb je een wat kleinere bloem nodig en het is leuk dat dat dan ook kan met een en dezelfde pons.

Voor de grote bloem heb je nodig:
8 grote bladeren
4 medium bladeren
2 kleine bladeren
2x meeldraden
1" circle van cardstock.
3 groene grote bladeren

Voor de kleine bloem heb je nodig:
8 medium bloemen
2 kleine bloemen
2x meedraden
1" circle van cardstock. 
3 groene kleine bladeren


Het was leuk om mijn Giftbox Punchboard weer eens te gebruiken. Heeft een lange tijd liggen verstoffen in mijn kast maar je kunt er zulke leuke cadeauverpakkingen van maken. Ik laat mijn punchboard nu maar eens een tijdje in het zicht liggen.

Volgende week dinsdag en donderdag ben ik er nog een keer met een Christmas in July project en dan is de maand juli al weer voorbij.
Wil je weten wat het thema wordt in de week erna? Houd daarvoor mijn blog en onze Facebook pagina in de gaten.


De hele komende week zijn het nog Bonus Days bij Stampin' Up! Voor elke € 60,- die je besteedt krijg je een Bonus Day Coupon van € 6,- die je in augustus weer kunt inwisselen voor korting.






Product List

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.