Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

maandag 1 juni 2015

You Can Create It, mei 2015

En er is alweer een maand voorbij. Het gaat mij eigenlijk iets te snel, voor ik het weet zit ik in de VS. 

Wat zat er deze maand in de You Can Create It envelop, natuurlijk heb ik er weer geen foto van gemaakt maar vandaag even snel de foto van het blog van Inge gehaald. Er zat een stuk Melen Mambo card stock in, een stuk Pear Pizzazz, een stukje van het Designers Series Paper stack, Subtles, in de kleur Pear Pizzazz. En dan nog een doilie, 2 parels, wat sequins, een splitpen en een stukje White Bakers Twine.



Moest wel even weer hard nadenken over wat ik ermee wilde maken maar onderstaande kaart is het geworden.


Ik heb weer mijn gloed nieuwe alfabet stempelset "Layered Letters Alphabet" gebruikt. Voor de achtergrond heb ik Versamark gebruikt. Ik ben nog best wel blij met het eindresultaat. 
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.

Meer informatie kun je vinden op de blogs van Caroline en Inge
Bij Inge kun je vandaag alle kaarten vinden van de iedereen die mee heeft gedaan in mei.

En wist je dat "You Can Create It" in Duitsland is begonnen? Maar je kunt nu al in 5 landen meedoen en met allemaal hetzelfde pakketje. Toch wel gaaf!

My card for the Dutch You Can Create It, May 2015. I'm quite pleased with how my card turned out.

1 opmerking:

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.