Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

zondag 14 juni 2015

Project Life Sunday

Vorige week zondag werd ik aangenaam verrast door mijn team (het E-Team). Ik werk opgehaald door Sandra en naar Nispen gebracht waar we genoten hebben van een hele lekkere High Tea, in Café Tivoli (een aanrader als je ooit in de buurt bent). Het hele team was aanwezig. Wat een leuk afscheid.  Gelukkig is er email en Facebook, ik hoef niets te missen de komende jaren.




Tot 30 juni kun je nog gebruik maken van de leuke extra's als je besluit om ook Stampin' Up! demonstratrice te worden. Je krijgt nl. gratis stempelsets na keuze, dit is buiten de Starter Kit om.
Mail of bel mij voor meer informatie. eefje62@gmail.com of 06-45794590
Ik ben nu sinds november 2012 Onafhankelijk Stampin' Up! demonstratrice en heb er nog geen seconde spijt van gehad. En ik stop niet ondanks mijn vertrek naar de VS volgende maand. Ik blijf hier gewoon aan en leid mijn team op afstand.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.