Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

maandag 1 juni 2015

HET IS ZOVER!!!!

Vandaag gaat het dan eindelijk gebeuren, 
de nieuwe catalogus gaat LIVE!


Klik op de foto om meteen digitaal te kunnen bladeren. 
Heb je pen en papier klaar liggen?
Ik wens jullie veel bladerplezier!


Vandaag is het mogelijk om te bestellen uit de
 2014-2015 catalogus, 
de 2015-2016 catalogus 
en uit de 
Lente/Zomer catalogus. 

De prijzen die gehanteerd worden vandaag zijn de prijzen uit de 2014-2015 catalogus.
Bijvoorbeeld, de inkt kost vandaag nog € 6,50, morgen € 8,00.

Wil je van deze buitenkans gebruik maken?
Mail je bestelling dan door vóór 19.00 uur.
evelinevanheijst@ziggo.nl

----------

Zal ik eens vertellen wat er bij bovenaan mijn lijstje staat?
Whisper White A4 Thick Cardstock
Dit is een cardstock dat perfect is voor de basis van je kaarten.
Het is 270 gsm, er zitten 24 vellen in het pak en de prijs is € 8,50.
Ter vergelijk, al het cardstock van Stampin' Up! is 216 gsm dus dit is nog iets dikker.
En verder is mijn lijst HEEL lang! Oeps.

----------
Kom gezellig bij de Stampin' Up! familie

Mocht je besluiten om deze maand ook demonstratrice te worden, dan heeft Stampin' Up! een leuk extraatje voor jou.
Je mag 2 (TWEE) gratis stempelsets uitzoeken voor in je Starter Kit.
En dat mogen dus ook stempelsets uit de nieuwe catalogus zijn.

Deze aanbieding geldt tot 30 juni!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.