Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

zondag 7 juni 2015

Project Life Sunday

Het woord "laatste" en het woord "afscheid" begint vaker langs te komen.

Afgelopen vrijdag heb ik mijn laatste werkdag gehad. Officieel is mijn ontslag datum 1 juli maar omdat ik al mijn vrije uren nog heb opgenomen was 5 juni de laatste dag. 

's morgens koffie met taart en een speech van mijn leidinggevende, mooie cadeau's, bloemen en kaarten.
Verder hadden mijn collega's voor een High Lunch gezorgd. Iedereen had iets meegenomen. Veel te veel gegeten maar het was allemaal ook zo lekker.
En ik heb van die dag ook maar een Project Life layout gemaakt. Een hele echte dit keer.


My last day at work. My co-workers made it look like a party. They organized a High Lunch, everyone made something. We all ate too much. It was so good. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.