Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

woensdag 13 mei 2015

Weekly Deals en een succesvolle huizenjacht.

Nog wat duf van de jetlag, en verkouden. Maar we zijn weer terug in Nederland. 

Ik zal beginnen met de Weekly Deals! en dan heb ik nog een foto van ons nieuwe huis in Falls Church Virginia. 



Er staan weer hele leuk producten bij de weekly Deals. Bijvoorbeeld de In Color Markers. Die zijn nu echt super geprijsd. Sla je slag zou ik zeggen. Ook de ponsen hebben een mooi prijsje. Vrijdag 15 mei gaat er een verzamel bestelling de deur uit. Laat op tijd weten of je wat wilt bestellen.


Okay, en dan nu de foto's van ons huis. Het was op het laatste moment van onze huizenjacht dat we dit tegen kwamen. Ik ben er helemaal blij mee. Het ligt op een super plekje, vlak bij een meer. We krijgen van de eigenaar een kano en 2 peddels zodat we dat meer ook op kunnen, en dat kan via de tuin, kunnen daar zo het water op! Het huis is ruim, maar niet te groot. De tuin is geweldig. Tom is helemaal blij, zoals je op de foto kunt zien heeft hij al een bal gevonden. 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.