Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

woensdag 20 mei 2015

Sneak Peek #3 en de Weekly Deals

Hallo allemaal. Klaar voor de volgende Sneak Peek? 

Ik had vanmorgen een bedank kaartje nodig voor een klant en heb een mooie nieuwe alfabet set gebruikt. De "Layered Letters Alphabet". Het achtergrondje achter de letters op mijn kaart zit ook in de set. Het is een Photopolymer set dus ideaal, je ziet precies waar je stempelt. Ik heb voor die achtergrondjes de nieuwe In-Colors gebruikt en één keer afgestempeld zodat ze iets minder fel zijn. Het was de bedoeling dat ik direct op de note card zou stempelen en dat heb ik ook gedaan alleen kan ik niet recht stempelen en zat er ineens een gele inkt vlek links boven op het papier. Toen heb ik alles maar uitgeknipt en op een andere note card geplakt. Het woordje "you" komt uit de "You're So Sweet" stempelset.

I needed a Thank You note and decided to break out my brand new stamp set " Layered Letters Alphabet". I stamped directly on the notecard but not very straight so I cut the rectangles out and put them on another note card. I stamped off the background rectangles to make them less bright. The word "you" comes from the new "You're So Sweet" stamp set.






En dan heb ik voor jullie nog de Weekly Deals.

Bestellen kan tot 25 mei. Ik doe die dag een verzamel bestelling.

Kijk ook nog even bij de Retired List en de Clearance in mijn webshop.
Er zijn nog hele leuke producten te koop tegen hele leuke prijzen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.