Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

maandag 25 mei 2015

Regional Event in Duiven

Hallo allemaal.

Waarschuwing: veel foto's. En Project Life Zondag komt nog.

Zaterdag avond laat thuisgekomen van een super gezellige dag in Duiven. Het Regional Event van Stampin' Up!®. Dit is een jaarlijkse grote bijeenkomst (max. 200 demo's) van Stampin' Up! Op deze dag zie je al je maatjes, je wisselt swaps uit en je luistert naar zakelijke praatjes (niet onbelangrijk) en je mag ook nog creatief aan de slag. Het was een hele leuke dag. En omdat ik vrijdag al richting Duiven was gereden was het wel een lange dag maar niet zo lang als wanneer ik zaterdagochtend had moeten vertrekken om ongeveer 6.00 uur! Echt gezellig zo'n overnachting. Hebben lekker gegeten en daarna nog een drankje gedronken in de bar.

We zijn ook weer verwend door Stampin' Up! Iedereen kreeg een rekenmachine (op zonne energie), een mooie tas met een leuk tijdschrift een catalogus en een hier in Nederland niet te verkrijgen stempelset, Better Than Email.
En bofferd die ik ben, ik won weer eens wat met een van de Prize Patrols! En dat is de leuke nieuwe set "Stamp a Bag" en daar bij nog een set Gift Bags, deze zijn ook nieuw in de catalogus, doorzichtig en met witte stippen erop. Heel erg leuk. Ik ben er blij mee.


En dit is de kaart die we gemaakt hebben. Gemaakt met de set "Awesomely Artistic". Als je van de vintage look houdt dan ik deze set echt iets voor jou.



Ik had beloofd om jullie mijn swaps te laten zien. Ik had er 50 gemaakt en 11 speciale voor 11 speciale SU vriendinnen. 

De 50 swaps heb ik gemaakt met de nieuwe In-Colors en ik heb een PL kaartje gebruikt. Die zijn zo handig van formaat. De stempelset die ik gebruikt heb is de Sprinkles Of Life.


En hier dan de speciale swaps. De set die ik gebruikt heb is een Amerikaanse set, helaas hier niet te verkrijgen, maar zo leuk! De teksten zijn echt super. En de teksten die ik gebruikt heb ook weer heel toepasselijk.



En dan heb ik hier nog foto's van de swaps die ik mee naar huis heb genomen. Swappen is zó leuk.



 Deze swaps zijn allemaal op kaart formaat.


 Deze kaartjes zijn allemaal PL journaling cards formaat, 3" x 4". Leuk formaat om een swap van te maken.


 Dit zijn de 3D swaps. Erg leuk!


En dit zijn de swaps die een ander formaat/model hebben.


Ja, en natuurlijk Jenni Pauli "gestalked" om met haar te swappen. Haar stijl is zo uniek en zijzelf is zo'n schat.


Deze swap komt van Mieke Vis, zij maakt er altijd wel een feestje van. Op die kleine strookjes onder de paperclip (V&D) staat de naam van de nieuwe In-Colors, zo leuk!


En dit vind ik ook een super schattige swap. Ik houd hiervan!




En dan kreeg ik nog van Anne-Marie Jeuken dit leuke doosje met een mooi notitie boekje erin. Het was een afscheids cadeautje.


Van vele mensen afscheid genomen zaterdag.
Toch vreemd dat je dan zegt, tot over 3 jaar.


Het was een super dag. Ik had gisteren dit bericht al willen plaatsen maar ik had een afscheidsfeestje in Eindhoven van een vriendin die ook voor 3 jaar naar de VS gaat. Het was super gezellig, ik had bedacht dat ik wel om 10 uur weer naar huis zou rijden maar ik was om 3 uur thuis. Oeps! 

Prettige dag nog.

Groetjes,

Eveline. 


1 opmerking:

  1. Heb ik nog geen 'live' afscheid kunnen nemen, maar das misschien wel beter ;) xx

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.