Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

zondag 17 mei 2015

Project Life Sunday

Hallo allemaal, na een hiaat van 2 weken ben ik weer terug met Project Life Sunday. 
Zoals jullie weten ben ik een weekje naar de VS geweest om een huis te zoeken. En dat is gelukt. Erg leuk om te weten waar wij in augustus komen te wonen.
Ik heb beide layouts met de PL app gemaakt. Lekker makkelijk en snel klaar. Ik ben mijn inspiratie op het moment een beetje kwijt. Er gaat zo veel veranderen en de tijd gaat zo snel! 
Volgende week zaterdag is er weer een landelijke Stampin' Up! dag. Heb ik heel veel zin in. Dit is voorlopig de laatste die ik bij kan wonen hier in Nederland. Ik ga ook een dag eerder, dat is fijner dan om 06.00 uur wegrijden thuis. En de pret begint ook eerder! Heb er zin in! Dus volgende week zondag waarschijnlijk een verslag van die dag.

Deze layouts zijn van de eerste en laatste dag van ons bezoek aan de VS. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.