Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

zaterdag 2 november 2013

Tweede dag Digital Scrapbooking week.



Het digitale feestje gaat nog door.

Vandaag kun je gratis een hele leuke stempelset downloaden. De set heet

Moments ago



Het bestelnummer van deze set is 135717. Te verkrijgen in de online shop.

En dan is er nog een hele leuke digitale kit te koop tegen 50% korting.

Hello There


Het bestelnummer van deze set is 133374. Te verkrijgen in de online shop.


Ga vooral even kijken op het blog van MDS. Daar zie je veel voorbeelden en ook kun je op de website van MDS veel video's vinden over het gebruik van My Digital Studio. Echt de moeite waard.

------------------------



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.