Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

zondag 3 november 2013

Digital Scrapbooking Days- dag 3!

Ook vandaag is er een leuke aanbieding. 
Ook weer met 50% korting.

"All Time Fave Photobook Template"
Bestelnummer 132915.
Download includes:
* 24-page photobook designer template (11" x 8-1/2")
* 134-piece SVG stamp brush set*
* 13 Designer Series Papers 
* 13 embellishments

Features:
* Digital-exclusive
* A fabulous download that’s perfect for documenting all your favorite things and making lists to remember it all

Colors:
Crushed Curry, Dusty Durango, Early Espresso, Island Indigo, Rich Razzleberry, Sahara Sand, Very Vanilla, Whisper White

Op de website van My Digital Studio staat een dubbele layout gemaakt met deze kit en ook een heel leuke video over het maken van een dubbele layout. Ook al ben je nog niet zo handig met MDS is het heel leuk om naar te kijken en zie je meteen hoeveel mogelijk heden MDS heeft. De video is ook op YouTube te zien. 


-----------------------



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.