Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

dinsdag 19 november 2013

Thinlits Card Dies

Vandaag toch maar vast de kaarten gemaakt voor mijn moeder en schoonmoeder. Beide jarig op 21 november! Ik zal ze vanaf Schiphol wel bellen om ze te feliciteren.
Ik maak elk jaar 2 dezelfde kaarten. Dan maak ik het mezelf niet zo moeilijk. Dit jaar heb ik de kaarten gemaakt met de Thinlits Card Dies.


De basis is gemaakt van Naturals White Cardstock. Dit is een heel mooi papier, er zit een spikkeltje in. Er is ook Naturals Ivory. Dit cardstock staat op blz. 156 van de jaarcatalogus.

Komende donderdag vertrek ik samen met een aantal teamgenoten naar Manchester. Daar wordt dit jaar de Europese Stampin' Up! conventie gehouden. Volgende week zal ik uitgebreid verslag doen. Ik heb er heel veel zin in. Ik heb geruchten gehoord dat er wel 1000 demonstratrices komen uit Groot Brittannië, Duitsland, Frankrijk, Oostenrijk en Duitsland.


------------------------


6 opmerkingen:

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.