Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

dinsdag 19 november 2013

Een doos met kaarten

Afgelopen zaterdag had ik samen met Sandra een grote workshop bij Hilde. Het was ontzettend gezellig en we hebben ze hard laten werken. Hilde had het project van te voren al gezien en wilde graag een blauwe uitvoering. Dat kan en dit is het geworden. Iedereen maakte 12 kaarten en een doos waar men de kaarten in kon doen. Het project komt van een Stampin' Up! demonstratrice uit Australië, Tanya Bell, en dit project kun je bij haar aanschaffen. De ster kaart komt van een Stampin' Up! demonstratrice, Tracy May.







------------------------





3 opmerkingen:

  1. Het was een dag met een goud randje hoor!
    We hebben hard moeten werken maar dank zij de knappe organisatie is het ons allemaal gelukt en het was oh zo fijn!
    Hele mooie kaartjes hebben we gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhh wat jammer dat ik er niet bij was...... snik snik....
    XXXLia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het was echt zalig en wat een knap project hebben we gemaakt !
    Ben er helemaal blij mee !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.