Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

dinsdag 23 juni 2020

Kerst-Mix Challenge #24

Niet te geloven, ik heb tijd gehad om deze week mee te doen aan de Kerst-Mix Challenge. Het thema van deze week was Cirkels. 


Nu heb ik sinds heel kort een nieuwe Silhouette Cameo 4, een behoorlijk upgrade want ik had een Cameo en daarna zijn nog de 2 en 3 uitgebracht. Een van de leuke kanten van de Silhouette is de Print and Cut, je print iets met je eigen printer en snijdt het dan uit met de Cameo. Nu werkt mijn printer meestal niet mee als ik dit doe, begint te vroeg te printen en dan worden de registratie kenmerken niet geprint. Dit komt omdat ik print op Whisper White cardstock en dat is natuurlijk wel wat dikker dan printer papier. Maar ik weet nu dat als je je vel een duwtje mee geeft dat dan er wel een goede print afdruk komt. Je moet het maar weten. 
Om te oefenen had ik een vel met leuke plaatjes geprint en uitgesneden, werkte perfect! 
En wat moet je er dan mee?


Dan maak je een kaart. Dat ging super snel natuurlijk! En ik vind het nog een leuke kaart ook. 


En dan ga ik nu verder spelen met mijn Cameo 4. 

Zou je de Cameo willen overnemen dan hoor ik het wel van je. Komt in de container mee naar Nederland.

Groetjes,

Eveline.







1 opmerking:

  1. Zeker een superleuke kaart Eveline! Gezellig dat je meedoet met Kerst-Mix en veel plezier met je Cameo 4 :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.