Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

woensdag 10 juni 2020

Kerst-Mix Challenge #22

Ons leven hier is crazy en ik heb nog de tijd nog de zin om in mijn werkkamer te zitten. Maar  vandaag had ik een klein beetje inspiratie om mee te doen met de Challenge op het Kerst-Mix blog.


En als je weinig tijd hebt is simpel het beste.


En ik was vorige week al wel begonnen aan Challenge #21 maar niet afgemaakt. Dat heb ik later gedaan. Ik ben dus soort van bij!!!


En over een paar weken worden al mijn knutselspullen ingepakt en die zie ik waarschijnlijk eind november begin december pas weer! Oei! Ik denk dat ik maar wat spullen via NAPO naar Nederland ga sturen. Dan heb ik in ieder geval iets. Nu nog gaan nadenken wat in die doos gaat. 

Groetjes,

Eveline.

1 opmerking:

  1. Wow, noem dat maar simpel. Je moet er maar op komen.
    Krijg je straks ook weer zo'n heerlijke Happy Place?
    Je bent van harte welkom om hier ook even te komen spelen!
    Sterkte met alles lieverd!
    Groetjes, Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.