Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

zondag 9 februari 2020

Kerst-Mix #5

Vandaag zowaar een Kerstkaart kunnen maken voor de Challenge op het Kerst-Mix blog. Best wel vroeg voor mijn doen.

Deze week hadden we een schets als inspiratie.


En dit is de kaart die ik gemaakt heb naar aanleiding van de schets.
De stempel die ik gebruikt heb is van Alexandra Renke, wat je ziet zijn drie verschillende stempels. Ik heb deze set nog niet zo lang en ik vind het een hele mooie set.


Groetjes,

Eveline.

1 opmerking:

  1. Hoi Eveline, wat leuk dat je meedoet deze week! Een prachtig kaartje en die stempel is inderdaad erg leuk :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.