Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

maandag 3 februari 2020

Kerst-Mix #4

Het thema vorige week op het Kerst-Mix blog was "Design Papier". Natuurlijk ben ik weer te laat om mee te doen maar ik heb natuurlijk een goed excuus. Ik was niet thuis! Ik was met Jack mee naar Texas en vandaar zijn we doorgevlogen naar New Orleans. Super week gehad maar ik zit vandaag, maandag 3 februari, pas weer in mijn hobby kamer. Maar toch weer één kaart meer op de stapel!

Ik heb de Christmas Stockings Thinlits Dies van Stampin' Up! gebruikt (eerste keer sinds ik ze gekocht heb!). Het  papier komt uit mijn stapel Retired Design Paper, ook van Stampin' Up!
De Postage Edge Dies zijn van Simon Says Stamps.
Ik heb een Kerstgroet aan de binnenkant van de kaart gestempeld omdat ik niet wist waar ik deze op de voorkant van de kaart moest plaatsen.


Groetjes,

Eveline.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.