Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

woensdag 5 april 2017

In The Spotlight, Pasen


Hallo! Hier is de kaart die ik gemaakt heb om uit te delen tijdens de Convention. Aangezien ik iets te laat ben begonnen/inspiratie kreeg heb ik er maar 23 kunnen maken. 

Ik heb de superleuke Basket Bunch Bundle gebruikt. Deze kun je vinden op blz 18 van de Voorjaar/Zomer catalogus. Het is niet echt een heel traditionele Paas kaart maar er komt wel chocolade in voor en dat heeft natuurlijk weer wat met Pasen te maken. Geen Pasen zonder chocolade Paaseitjes. Ik vond de tekst wel heel toepasselijk voor mezelf. Ik ben nl. geen fan van chocolade met inhoud. Je weet nooit wat er inzit. En dat kan HEEL ERG tegenvallen. Geef mij maar pure chocolade zonder verdere toevoegingen. De enige uitzondering die ik maak is de met room gevulde pure chocolade bonbons van La Bohème uit Breda! 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.