Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

woensdag 26 april 2017

In The Spotlight. Moederdag


Koningsdag vandaag bij jullie. Voor ons ook natuurlijk alleen merken we er niet zo veel van. Maar de vlag hangt natuurlijk wel uit, mét oranje wimpel.

Ik heb een kaart voor Moederdag vandaag voor jullie. Want dat is het thema deze week in onze In The Spotlight Serie. 
Ik heb een kaart geCASE-d uit de nieuwe catalogus. Ik heb een set gebruikt die niet verdwijnt en het leuke van de nieuwe catalogus is dat er allemaal weer leuke ideeën instaan. De kaart die ik nagemaakt heb viel mij meteen op. Ik vind de combinatie van het grijs en roze zo leuk.


Houd ook deze week de blogs van Sandra, Hilde en Danielle in de gaten. Ik ben benieuwd wat zij voor ons in petto hebben.

Gebruikte materialen:

Cardstock: Basic Gray,
Watercolor cardstock
Stempels: You've Got This, Teeny Tiny Sentiments
Inkt: Basic Gray
Watercolor pencils
Aquapainter
Metallic Thread
Rhinestone Basic Jewels

2 opmerkingen:

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.