Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

dinsdag 2 augustus 2016

In The Spotlight, Designer Series Paper.


Hier ben ik met mijn tweede project voor deze week.

Ik heb het mooie Floral Boutique Designer Series Paper gekozen voor mijn project. Alles wat je hieronder ziet is gemaakt met 1 vel 12" x 12" DSP en 1 vel cardstock en een stuk Whisper White.

Ik kwam een paar jaar geleden een leuk project tegen van Jackie Topa, zij heeft een PDF op haar blog staan met uitleg hoe je 1 vel DSP kunt gebruiken. Ik heb haar PDF gebruikt, het is heel leuk om op deze manier je DSP op te maken.

Ik heb een kaart gemaakt, een envelop en een giftcard houder. De envelop met de Envelope Punch Board. Ik had nog een paar stukjes over maar het grootste gedeelte van mijn vel DSP is gebruikt. Het hele setje is al weggeven aan een jarige job afgelopen weekend.



Dit is de binnenkant van de gift card houder. Achter het reepje gebloemd papier kun je een gift card schuiven.


Morgen is Danielle weer aan de beurt met een DSP project.

Ik ben volgende week terug met een bericht met weer een nieuwe thema voor onze In The Spotlight serie.

Vergeet niet om je Bonus Day Coupons te verzilveren. Je hebt tot 31 augustus de tijd.
Ook deze maand geef ik 10% korting op alle bestellingen vanaf € 60,-. Dit bedrag is exclusief verzendkosten.








Product List

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.