Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

dinsdag 19 juli 2016

Christmas in July, week 3.


We gaan met z'n vieren nog even door met onze Kerstprojecten. Ik hoop dat het wat verkoeling brengt. Hier warm, bij jullie warm. Het is zomer!

Maar toch, hier weer een Kerstkaart.
Ik heb de mooie set "Reason for the Season" gebruikt. Ik ben dol op Poinsettia's en ik heb met deze set een vrij klassieke kaart gemaakt.  Ik heb aquarel papier gebruikt en de Cherry Cobbler en Garden Green inkt bespoten met wat water voor dat ik stempelde. Het geeft een wat zachter effect. De tekst heb ik gestempeld met versamark en met goud embossing poeder geëmbossed. De randjes heb ik met wat gouden inkt bewerkt.


Gisteren had Sandra een set kaarten gemaakt met de baby wipe techniek, super leuk om te doen met hele leuke resultaten. En ook morgen krijgen jullie nog een mooie project van Sandra te zien.

Het zijn nog steeds Bonus Days bij Stampin' Up! Voor elke € 60,- die je besteedt krijg je een Bonus Day Coupon van € 6,- die je in augustus weer kunt inruilen voor korting.
Bestellen kan via mijn online store of via een email.




Product List

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.