Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

zaterdag 7 mei 2016

Een hele snelle kaart en meteen een sneek peak.

Tom moest vanmiddag naar een verjaardag en ik kwam er vrij laat achter dat ik nog een kaart moest maken. Gelukkig heb ik een hele leuke nieuwe stempel set, Marquee Messages. Deze set zat in de tas die iedereen kreeg die aanwezig was tijdens OnStage 2016.

Dit is de set:


En dit is de kaart die ik er mee heb gemaakt.


Ik was denk ik in 15 minuten klaar. En dan heb ik de stempelafdruk in het midden ook nog uitgeknipt en met dimensionals opgeplakt zodat de kaart meer dimensie krijgt.
Ik vind de stempelset ook wel heel fijn voor jongens/mannen kaarten.

Wat vinden jullie van deze set? Komt deze op jullie mensenlijstje?
Ik ben heel benieuwd.





2 opmerkingen:

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.