Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

dinsdag 31 mei 2016

De nieuwe catalogus is life!

Het is 1 juni, als je nog geen catalogus in handen hebt gehad dan heb ik hier voor jou de virtuele catalogus.


Klik op de foto 

Ga lekker bladeren. De catalogus staat weer vol met verrassingen.

Oa. op blz 49. Daar staat een stempelset  " Flourishing Phrases"
Deze set is er ook in het Nederlands! YEAH


Klik op de foto voor de flyer


De hele maand juni geef ik een korting van 10% op alle bestellingen van € 60,- of meer. Dit bedrag is exclusief verzendkosten.
De eerstvolgende verzamel bestelling is 2 juni.

Veel plezier met uitzoeken.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.