Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

maandag 6 juli 2015

Tot ziens!

Hallo allemaal,
Ik had gedacht dat ik heel veel tijd zou hebben om kaarten enz. te maken nadat ik was gestopt met werken maar dus niet!
Ik ga zo de computer uitzetten, die moet nl. ingepakt worden. 
Het wordt dus even tot ziens!
Het volgende bericht komt waarschijnlijk vanuit de VS, 19 juli vertrekken wij en dan zijn we als alles goed gaat over 3 jaar weer in Nederland.
Ik blijf voorlopig Stampin' Up! demo in Nederland. Dus je kunt blijven bestellen bij mij. 
Ik sluit nu af met 2 kaarten die ik gemaakt heb voor 2 vriendjes van Tom, die vriendjes moeten het de komende 3 jaar ook doen zonder zelfgemaakte kaart. 
Ik heb het leuke nieuwe alfabet gebruikt, Layered Letters Alphabet, zo'n leuke set, en je kunt er zo mooi Nederlandse teksten mee maken. Als achtergrond het leuke Cherry On Top DSP stack.

Tot blogs!

Eveline.


4 opmerkingen:

  1. Wat spannend allemaal Eveline....ik weet hoe het voelt....onze dochter...ook een Eveline woont in Australie!
    Ik wens je heel veel geluk en alle goeds daar in Amerika.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaartjes! Ik wens je een hele goede reis en natuurlijk heel veel succes en plezier met je nieuwe avontuur in de USA. Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. We gaan je missen Eveline, maar we houden contact!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sterkte, goede reis, veel plezier en succes, en hopelijk tot ziens! Wij zijn zelf twee keer 3 jaar op pad geweest (Dublin, Ierland en Toronto, Canada) en ik had het niet willen missen!!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.