Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

zaterdag 4 juli 2015

Blog Hop Creatieve harten




Heel gezellig dat je vandaag langs komt op de bloghop van de creatieve harten.
De creatieve harten zijn de Stampin Up! demonstratrices die in het team van Caroline van der Straaten zitten.

Het thema van onze bloghop is de nieuwe jaarcatalogus 2015-2016. Er zijn zoveel mooie nieuwe producten te bewonderen, dat laten we je graag zien. Kijk maar eens met ons mee! Wij hopen dat je vandaag veel inspiratie opdoet met deze geweldige projecten die wij laten zien, zodat je zelf aan de slag kunt gaan met de leuke nieuwe producten van Stampin Up!

Gebruik de pijlen onder aan dit bericht om door te hoppen naar het volgende blog.
En wij vinden het SU-per leuk om te weten hoe je ons project vindt, dus laat ook een berichtje achter.

Als het goed is kom je hier via het blog van Angelique. Ik vind het zo leuk wat ze gemaakt heeft.

Ik heb het mooie DSP "Bohemian" gebruikt. Er zitten zulke mooie kleuren in deze serie.
Omdat ik een dubbele verjaardag had afgelopen zaterdag heb ik de verjaardags kaarten op elkaar afgestemd maar wel een duidelijke mannen en vrouwen kaart gemaakt. En omdat de jarigen graag geld wilden als cadeau heb ik een tasje gemaakt met het nieuwe Gift Bag Punch Board. Super handig als je een leuke cadeau verpakking wilt maken. Het geld had ik in een kleine envelop gestopt. Die envelop had ik gemaakt met het Envelope Punch Board. En ik ben vergeten om daar een foto van te maken!! 


Kaart voor haar, met bling!


Kaart voor hem, zonder bling!


En het cadeau tasje.

Ik heb 6 verschillende producten uit de nieuwe catalogus gebruikt. Kunnen jullie die vinden?


Het volgende blog is van Henrike

SU-per veel plezier nog tijdens de bloghop.”










12 opmerkingen:

  1. Het giftbag punchboard is populair vandaag! Wat een leuke set heb je er mee gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat SU-per leuk Eveline. See yah vanavond xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De ontvangers waren er vast blij mee! Vooral het "happy" kaartje vind ik erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi allemaal....ik heb genoten van al je prachtige creaties en ben gelijk volger van je geworden.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke projectjes heb je weer gemaakt Eef! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk setje,mooi op elkaar afgestemd.
    Groetjes Carolien.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk setje Evelien! Deze kleuren kunnen idd goed zowel voor man als vrouw

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke set zo bij elkaar Eveline.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk allemaal . ik ben gelijk volger geworden . en succes met de verhuis ! Liefs sarah

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.