Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

vrijdag 22 mei 2015

Sneak Peek # 4

Ik weet het. Ik zou niets plaatsen. Boffers, ik kreeg gisteravond toch nog wat inspiratie en heb deze kaart gemaakt. De kaart gaat mee naar Duiven. Wij kunnen kaarten doneren voor RMHC.

Ook hier weer een leuke nieuwe set gebruikt. De set heet "Build a Birthday" De laagjes kun je zowel gebruiken als lagen van de taart of als kaarsjes, achter mijn kaart schuilt een vlammetje!
Ik heb in plaats van de stempels het mega leuke washi tape gebruikt "Cherry on Top" Designer washi tape. Kwijl, I {heart} washi tape!


Another Sneak Peek. This time I used the new stamp set "Build A Birthday" and I used washi tape for the layers on my cake stand. I love washi tape

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.