Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

donderdag 21 mei 2015

Sneak Peek # 3.1 en een layout.

Komende zaterdag hebben we de jaarlijkse Stampin' Up! dag. Dit keer in Duiven. Het belooft weer een hele gezellige dag te worden. Kunnen we weer bijkletsen.
En omdat het best wel een eindje rijden is vertrek ik morgen middag al. Gezellig een overnachting in het hotel waar de bijeenkomst is. Met 4 meiden op een familie kamer. Ik weet nu al, dikke pret. Heb al een zak mini's ingeslagen want chocolade hoort erbij.
Vandaag ben ik nog druk geweest om swaps te maken voor zaterdag. Ik heb er 50. En dan nog een paar speciale voor speciale mensen. Foto's daarvan komen nog.

Ik heb vandaag nog een bedank kaartje gemaakt. Zal jullie wel bekend voorkomen. Maar in plaats van de rechthoekige achtergrond heb ik de ronde achtergrond gebruikt. Ziet er meteen anders uit.


Deze layout lag nog op mij te wachten om gemaakt te worden. De basis had ik in februari al gemaakt tijdens een workshop bij Jenni Pauli en Kerstin Kreis in Duitsland. Ik had toen bedacht dat ik de foto's van ons reisje naar de VS zou gaan gebruiken en dat heb ik ook gedaan. Ik vertrouw mezelf niet om met de Rotary stempel direct op mijn layout te stempelen dus ik heb de woorden apart op een stukje Whisper White gestempeld en toen uitgeknipt. Ik vind het resultaat wel heel leuk zo.


Morgen en zaterdag heb ik geen project voor jullie. Ik heb er niet aan gedacht om vooruit te werken! 
Maar zondag zal ik foto's delen van de Stampin' Up! dag en van de swaps die ik heb gemaakt.


----------


I made another thank you card with the Layered Letters Alphabet stamp set. I used the circle in the set as the background. Love this look too!

The layout you see is a layout I made partly during a workshop in Germany with Jenni Pauli and Kerstin Kreis. I used the pictures I took during our pre-visit to the United States at the beginning of May. I quite like how it turned out.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.