Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

vrijdag 2 mei 2014

Zo veel nieuws!

Ben ik er even een paar dagen tussen uit!


Kom ik thuis moet ik even hard werken om al het nieuws van Stampin' Up! te verwerken hier en op mijn Facebook pagina.

En wat is het nieuws?

Photopolymer stempels.

Na uitgebreid gestest te zijn in de VS komen de photopolymer stempels nu ook naar Europa. Photopolymer stempels zijn clear stempels van een SU-per goede kwaliteit. Met andere woorden, ze stempelen als het goed is (ik heb er nog geen vastgehad) net zo goed als de rubber stempels. En deze maand krijg je bij elke bestelling van € 75,- een gratis set photopolymer stempels. Deze stempel sets zijn tot 31 mei te verkrijgen en komen ook niet in de nieuwe jaarcatalogus. 

Giveaway

Onder al mijn klanten die deze maand een bestelling van € 30,- of meer doen verloot ik een setje photopolymer stempels. 
Misschien ben jij aan het eind van de maand de gelukkige!


klik op de foto voor de flyer!

----------------



De aanbiedingen voor deze week. Geldig tot 6 mei. Ik heb van horen zeggen dat veel van de producten bij de weekly deals gaan verdwijnen als de nieuwe catalogus uitkomt. Dus sla je slag. 
Ik zal 6 mei weer een verzamel bestelling gaan doen.




Project Life.

De eerste digitale downloads voor Project Life staan al in de online store. Helaas kun je nog steeds alleen via een credit card betalen in de online store maar wil je MDS of digitale downloads dan kan ik die voor je bestellen op jouw eigen email adres.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.