Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

vrijdag 23 mei 2014

Really Good Greetings

Op den duur zullen er meer Nederlands talige Stempelsets bij Stampin' Up!® komen. Tot die tijd doen we het met de Engelstalige tekstststempels. En daar zitten hele mooie bij met hele mooie teksten. Ik heb één van de teksten van de set Really Good Greetings gebruikt op deze kaart. Dit is een tekst die je in heel veel situaties kunt gebruiken. Ik had een kaart nodig voor een collega die wel een steuntje kan gebruiken en dus kwam deze set goed van pas.


De achtergrond van het label heb ik gemaakt met markers, een acryl blok en water. Elke keer weer een verrassing hoe het er uit gaat zien. Nooit 2x dezelfde afdruk. De kleine bloemen heb ik uitgeponst uit het stuk papier wat over bleef nadat ik het label had uitgestanst. 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.