Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

dinsdag 14 januari 2014

Nieuwe producten


Januari is een hele leuke maand voor mij als demonstratrice. Ik kan nl. al de producten uit de komende voorjaars/zomer catalogus al pre-orderen om alvast projecten te maken voor op mijn blogs en voor op Facebook. Zo leuk!

Dus hier bij weer een sneak peek.


Het mooie papier staat in de voorjaars/zomer catalogus en ook de sluiting is gemaakt met een nieuw product.

Het idee voor deze sluiting kwam van de Duitse Jenni Pauli. Ik ben helemaal weg van wat zij maakt en het is ook nog een schat van een meid. Ik vroeg haar hoe ze de sluiting had gemaakt en kreeg direct antwoord. Ik kan dit nog niet met jullie delen, dat komt na 28 januari.

Al deze producten en nog veel meer kun je komende zondag komen bewonderen tijdens de open dag van Sandra en van mij. Iedereen kan dan een gratis catalogus en een Sale-A-Bration flyer komen ophalen. Onder het genot van een kopje thee of koffie kun je lekker gaan bladeren. Ook hebben we een Make and Take project met natuurlijk de nieuwste producten. 
Iedereen is van harte welkom. Maar stuur even een email dan weten we dat je komt.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.