Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

maandag 6 januari 2014

Het blijft een beetje Kerst

Wen er maar aan. Ik ben vast van plan om aan het eind van het jaar een doos vol Kerstkaarten te hebben. Dus minstens één per week. Samen met een aantal vriendinnen op Facebook ga ik dit doen en ook via het Jingle Belles blog. Daar wordt elke 2 weken een challenge op het blog geplaatst. En het eerste thema van 2014 is: Something old....Something new! Met andere woorden, maak een kaart met oude en nieuwe producten.

Nu heb ik echt nog wel heel veel Kerstpapier liggen maar ik heb in plaats daarvan een oude rolstempel van Stampin' Up! gebruikt "Snow" en die is van 2007! Ik vind deze nog steeds leuk en zal er ook geen afstand van gaan doen. Het nieuwe is het randje DSP, dat komt uit de huidige najaars/winter catalogus. Nog te verkrijgen tot 28 januari.



I've decided to make lots of Christmas Cards this year starting in January and this is my first. I used the challenge on the Jingle Belles blog which was "Something old....Something new". I used a very old Stampin' Up! Jumbo wheel (2007) for the old part of this challenge and for the new part I used some DSP from the current Seasonal catalogue.





4 opmerkingen:

  1. wwat een leukerdje ! heel erg mooi gedaan, leuke kleurtjes,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke kaart Eveline ! Ik moet aan de mijne nog beginnen :) Maar we gaan ervoor, een volle doos tegen het einde van 't jaar !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. That blue & red are so striking paired together ... so perfect for a snowy winter design ... so glad you joined our old & new prompt at Jingle Belles.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. what a bright and festive holiday card, and such a great use of the striking red white and blue color palette; so totally fun and fab! thanks for joining our "old and new" fun at JINGLE BELLES! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.