Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

maandag 4 februari 2013

Een verhuiskaart

Ik heb gisteren een rustige dag gehad, één kind schaatsen, één kind ziek, man en schoonmoeder naar Soldaat van Oranje. Lekker tijd om te knutselen. Alleen toen moest er weer opgeruimd worden op mijn kamer en ben ik pas 's avonds aan de slag gegaan met deze kaart. Ik heb Stampin' Up!® DSP gebruikt van de Sal-A-Bration van vorig jaar. Ben ik nog steeds weg van. Ik ga het maar opmaken. De stempelset die ik heb gebruikt heb ik al een tijdje maar niet vaak gebruikt. Voor verhuiskaarten vind ik deze wel heel leuk.


I made this card for friends who recently moved house. I used old but much loved DSP, Sal-A-Bration 2012 if I'm not mistaken. I like this Aviary stamp set. It really does well for this type of card. 




Supplies:
Cardstock: Very Vanilla, 
DSP: Everyday Enchantement
Stamps: Aviary
Ink: Lucky Limeade, Calypso Coral, Soft Suede
Ribbon: Everyday Enchantement Organdy Ribbon Lucky Limeade
Punches: modern label punch, word window punch

1 opmerking:

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.