Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

zondag 24 februari 2013

De " Borders Scoring Plate"

Wie heeft de Stampin' Up!® Borders Scoring Plate" al? En wie heeft er al ruzie mee gehad? Of gedacht, dit werkt niet!  Bekijk de video en je zult zien dat het best wel leuk is. Ik ben er blij mee, je kunt er hele leuke effecten mee creëren op de kaarten of scrapbook pagina's. Er worden in de video goede tips gegeven, oa het gebruik van stukjes plakband of post-it notes om je papier vast te plakken, en ook om een wat groter stuk papier te gebruiken dan je nodig hebt. Je kunt het altijd na het rillen nog op maat snijden.


                                         

Veel plezier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.