Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

maandag 17 december 2012

Twee leuke projecten.

Vorige week woensdag, 12-12-2-2012, was er een avond georganiseerd in Utrecht door Stampin' Up. De "Stampin' Up! Netherlands Welcome Tour". De avond was bedoeld om elkaar te leren kennen en om informatie te krijgen over verschillende onderwerpen. Ook was er een "make and take" georganiseerd. We hebben een leuke kaartenset met bij passende enveloppen gemaakt die daarna weer leuk werden verpakt. Aan het eind van de avond kreeg iedereen de stempelset die we hiervoor gebruikt hadden als cadeau mee naar huis, SUPER.



Er was ons ook gevraagd om een foto met winterse kleuren mee te nemen. Ook voor een "make and take", dit keer voor een mini scrapbook pagina. (Voor de scrapbook liefhebbers heeft Stampin' Up! ook hele leuke producten in de catalogus staan.) Hier hebben geen tijd voor gehad dus heb ik de layout thuis gemaakt. De tekst heb ik in word gemaakt.


I made these projects when I attended the Stampin' Up Netherlands Welcome Tour in Utrecht last week. We made a great notecard set with matching envelopes and we wrapped these up in a piece of cardstock vellum. The layout I made at home with the scrapbook set handed out that evening.
The stampset we used we got as a present at the end of the evening.

2 opmerkingen:

  1. Very nice Eveline! Nice meeting you and hope to see you again soon on January when Michelle Last will come over here in The Netherlands!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dit een toffe mooie kaart! Prachtige kleuren en een prachtige stempel.
    Die enveloppe is die in vellum gemaakt? Schitterend mooi! De scrapbook pagina is ook al zo knap gemaakt met die prachtige foto is het helemaal af!
    Ja, ik ben fan van je creaties hoor!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.