Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

dinsdag 18 december 2012

Kerst ornament

Op de voorkant van de Stampin' Up herfst/winter catalogus staat een foto van een heel mooi Kerstornament. Gemaakt met stempels en stansen. Ik ben dit weekend ook aan de slag gegaan, 20 groene en 20 rode ornamenten stempelen en uitstansen. Aan elkaar lijmen en in elkaar zetten. Het ging stukken sneller dan ik had gedacht.

I made the ornament from the cover of the Stampin' Up autumn/winter catalogue. Stamping 20 green and 20 red ornaments and diecutting them all. I really enjoyed making this.




Supplies:
Stamps: SU, Ornament Keepsakes, 
Ink: SU, gumball green, cherry cobbler
Dies: SU, Framelits dies
Tulle: SU, scalloped tulle ribbon
Button: SU, vintage faceted designer button
Pearl,Twine

2 opmerkingen:

  1. Wat is het een prachtig ornament!
    Knap gedaan!
    grtjs
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi, knap gedaan.
    Leuk om te doen hé!
    Groetjes
    leen

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.