Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

dinsdag 26 juni 2012

Op het laatste moment.......

............nog de kaart en presentje voor de juf van Tom gemaakt. En ja, ik wist allang dat het morgen de laatste schooldag is. En dan na de zomervakantie, de brugklas. Wat gaat het toch snel, de tijd.

I made this card and the topper for my son's teacher. He has his last day of elementary school tomorrow. Time flies.





Supplies:
Simple Stories: 6x6 paper pad fabulous
Simple Stories: Odds and ends pockets

3 opmerkingen:

  1. These are so lovely; the look professionally made! Gorgeous paper; I think I need to shop for more Simple Stories :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is a gorgeous gift set for your son's teacher. Beautiful.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.