Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

maandag 25 juni 2012

Jingle belles kaarten

Het thema voor de Kerstkaarten op het Jingle Belles blog deze keer was " Mele Kalikimake" wat Prettige Kerstdagen betekent op Hawaï. En daar is het heet! en daarom was het de bedoeling om je kaart te maken met felle kleuren (tropisch). Ik zag vorige week een verpakking van een geurtje en dat heb ik als uitgangspunt gebruikt voor mijn kaarten. Ik heb eigenlijk de hele verpakking als voorbeeld gebruikt (zie foto).



I liked the challenge on the Jingle Belles blog. I took my inspiration from a box that came with a eau de toilette. In fact, I like the color blocking so much I copied it to make my cards. 



Supplies;
Cardstock: American Crafts, green and purple. Orangje, unknown 
Stamp: Penny Black, giving and receiving
Ink: SU, pink passion
Gem: Hero Arts
Copic marker: RV17 ( to color the gem)
Rub ons: Making Memories (right), Basic Grey (left)

5 opmerkingen:

  1. Gaaf, eveline! Simpel en heel leuk. Wat een idee om een verpakking te gebruiken als voorbeeld.

    gr

    Sandra :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful card! I love your packaging inspiration :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel origineel in die kleuren! Toffe kaartjes!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wowza ... love those *hot* colors ... what fun holiday cards ... so very glad you joined us at jingle belles.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. what a ♥GORGEOUS♥ pair of cards! these will warm up the mailboxes of their lucky recipients in december, and that is for sure! SO VERY CLEVER to base your design on that pretty packaging... and you've done it PERFECTLY and made it work for christmas with those great stamps! i ♥LOVE♥ this... very much indeed!!! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.