Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

zaterdag 4 februari 2012

Winter in Nederland! En een kaart.

Vanmorgen stond ik al om 10 uur op het ijs van de vijver tegenover ons huis. Sneeuw schuiven zodat er geschaatst kon worden. Samen met de buurvrouw en nog wat mensen met een sneeuwschuiver hebben we toch wel heel veel sneeuw verschoven. Het ziet er prima uit. Kunnen we morgen weer fijn gaan schaatsen. Tom is om half 10 het ijs opgegaan en kwam er om 5 uur af. Om 1 uur zijn Jack en ik hem een broodje gaan brengen. Ik ben benieuwd hoe laat hij in slaap valt. Kan nooit laat zijn.



Winter finally came to The Netherlands. After a few days of very cold weather we had a day of snow. Major disruption of normal life but now it's Saturday and it's time to put our skates on. We had the most perfect weather, cold, sun and no wind. As the ice on the pond was covered with snow we had our work cut out to clear it but lots of people helped and now we have an almost cleared pond. Perfect for tomorrow. My son Tom went out on the ice at 9.30 am and came of the ice at 4.30pm. We brought him lunch.

Ik heb ook nog een kaart gemaakt voor het Jingle Belles blog. We moesten hun blog banner als inspiratie gebruiken.


I made a card for the Jingle Belles blog this week. We had to use their blog banner as inspiration to make a card.


Supplies:
Cardstock: SU, very vanilla
Stamps: Inque boutique, Flurries, Hero Arts, friend definition
Ink: SU, baja breeze, Ranger, old linen distress ink
Punch: MS, snowflake
Jingle Bell image: Silhouette store
Gemstones: Hero Arts

9 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje en geniet nog van de winterpret!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat ziet er erg leuk en plezierig uit
    liefs en amuseer jullie
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er heerlijk winters uit!! Hij heeft vast prima geslapen!
    Mooi kaartje heb je gemaakt!!
    Fijne zondag en groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh wow♥WOW♥wow!!! what a breathtakingly beautiful card! i LOVE this one... truly... it is quite magical!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a perfect combination of elements ... I really love that snowy flourish ... so galled you joined us at jingle belles.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Great job with the Jingle Belles challenge - those colours really work well together.

    Looks like fun with all that snow!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, that flourish is FAB! Great card! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat hebben jullie toch een geluk met zo'n prive-ijsbaan voor de deur! Bij ons moet je voor een huis met een eigen zwembad of ijsbaan een vermogen betalen!!! Hihihi... Je kaart is prachtig! Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.