Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

woensdag 29 februari 2012

Angry Birds

Tom heeft voor vanmiddag een kaart nodig voor een feestje en ik moest zoals gewoonlijk gisteravond nog beginnen. Inspiratie!! Weinig, tot Tom zei dat ik maar een Angry Birds kaart moest maken. Toen was ik zo klaar. Ik heb nl. een tijdje terug een hele leuke video gezien voor het maken van zo'n kaart. En alle ponsen die je nodig hebt om deze kaart te maken die heb ik op eentje na. 

I watched this video a while back and when I needed to make a birthday card for one of my son's friends I made this Angry Birds card. Thanks Tami. I love it. 



Supplies:
Cardstock: SU, whisper white, soft suede, real red, garden green, more mustard, basic black. Bazzill, kraft
Punches: SU, 1 1/4" and 1 3/8" circle punch, owl punch, word window punch, 1 1/4" square punch, scalloped circle punch
Crimper: local market
Elastic band: V&D
Stamp: Hero Arts, woodgrain
Ink: SU, soft suede, bashful blue

5 opmerkingen:

  1. OOO Eveline die is leuk! Als ik dit kaartje aan ons Shirly laat zien gaat ze hem meteen namaken. Ze is nl. helemaal gek op de angry birds!
    gr, hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig leuk kaartje!
    Zag hem ook al op een blog staan (hetzelfde dus ;)). Super! :)

    *hugs*
    Angélique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, deze is super leuk zeg!!!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.