Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

dinsdag 6 december 2011

Tag à la Tim Holtz #3.

De derde tag. Ook deze heb ik gemaakt met de producten die ik heb. De poinsettia is een PTI stempel die ik recent gekocht heb. Kwam goed uit. De tag is gemaakt met een embossing folder en gekleurd met SU stempelinkt. Voor het origineel moet je even gaan kijken op het blog van Tim Holtz. Op naar tag 4.

My 3rd tag à la Tim Holtz. Again made with whatever products I had. The  Pointsettia is a PTI stamp I recently bought. I embossed the tag with an embossing folder and colored the words with SU ink. Worked very well.

4 opmerkingen:

  1. Mooie tag, Eveline!
    Volgens mij zag ik daar een verdwaalde stempel van Our fav. brand!

    Sandra :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, prachtig geworden Eveline!
    groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. loving your take on tag 3 eveline...will be back to see more...big hugs kath xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn ze mooi geworden!
    Gr. lynda

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.